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  • »Philipp Schürmann« ist der Autor dieses Themas

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Montag, 20. März 2017, 14:50

Uncharted 4: A Thief's End - Patch 1.21 veröffentlicht + Changelog
Die Entwickler von Naughty Dog veröffentlichten zum PlayStation 4-Exklusiven Action-Adventure Uncharted 4: A Thief's End einen neuen Patch, der die Versionsnummer 1.21 trägt. Dieser bringt neben den obligatorischen Verbesserungen und Anpassungen auch neue Multiplayer-Inhalte mit sich. Folgender englischer Changelog wurde dazu veröffentlicht:

King of the Hill

  • Victory Points per hill increased from 60 to 80
  • KO’ing defenders will award the attacking team 4 Victory Points
  • If a defender is KO’d within the first five seconds after capturing a hill, they will respawn
  • When a team reaches the max Victory Points, they must capture one more hill (known as Victory Hill) to win the match
  • UI revamped to better communicate game rules and readability
  • Duration for Wrath of El Dorado reduced by 50% in this mode; Wrath is still quite powerful but this allows other Mysticals to play a prominent role too


General

  • Added a new feature: Personal Stats Page
  • VIP Relic Bonus has increased from 20% to 40%
  • Added 3 Weapons
  • Added 3 Survival Boosters
  • Added 37 Vanity Items
  • Added 6 Taunts
  • Added 25 character skin color palettes for each new skin
  • Personal Stats Page: players can view their personal stats across multiple game modes
  • Classic Mode removed from the Beta Playlist. Stay tuned for more details on its return


Bugfixes

  • Multiple level bug fixes
  • Fixed the issue where players did not receive hardcore rewards after completion
  • Fixed the issue where sniper sidekicks would occasionally float above the ground while taking cover
  • Fixed the issue where Skeleton Drake’s Jaw would unhinge while performing certain taunts
  • Fixed the issue where Loadout point icons where not appearing when unlocking in chests from the store
  • Fixed the issue where please wait text remained on screen after selecting vanity chests with an unopened chest available
  • Fixed the issue where rope did not appear on the player’s hip in cinema
  • Fixed the issue where Bounty Skull Icon appeared incorrectly if the player viewed in cinema and switched player perspectives
  • Fixed the issue where the wooden bridge in Scotland appeared invisible when viewed in Cinema mode
  • Fixed the issue where the player could become stuck if the store was disabled while they attempted to purchase items from the customization menu
  • Fixed the issue where players were able to taunt with the rope attached to a grapple point
  • Fixed the issue where props from taunts remained in place when player is instantly KO’d mid taunt
  • Fixed the issue where there was no relic challenge for Spirit of the Djinn Mystical


Balance

  • 0.25 second increase to C4 Detonator
  • Updated speed and abort frames for ledge grabs, allowing for edge attacker to recover faster from missed hits


Survival

3 new boosters:
  • Iron Jaw
  • XP Farmer
  • Heavy Weapons Expert


Bugfixes

  • Fixed the issue where Solo Survival Buddy uses single player voice lines
  • Fixed the issue where survival wave modifiers appeared incorrectly in crushing
  • Fixed the issue where Indra Warlord will freeze in place after client player leaves the game while being grabbed
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Uncharted 4: A Thief's End

Publisher: Sony Computer Entertainment
Entwickler: Naughty Dog
Releasedatum: 2016-05-10

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der_erleuchter (20.03.2017)

GraafDallmayr

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2

Montag, 20. März 2017, 15:20

Der Patch bezieht sich ja hauptsächlich auf die Multiplayer Inhalte, aber spielt den Multiplayer überhaupt noch wer???

Ich habe die Tage schon mal so grob überlegt wann ich denn den Single Player ein zweites mal angehe... :D
I´m back!

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MikeSid84

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Montag, 20. März 2017, 15:32

Zitat von »GraafDallmayr«

Der Patch bezieht sich ja hauptsächlich auf die Multiplayer Inhalte, aber spielt den Multiplayer überhaupt noch wer???

Ich habe die Tage schon mal so grob überlegt wann ich denn den Single Player ein zweites mal angehe...

also der multiplayer kann sich echt sehen lassen. finde den echt gut gemacht.
ich versuche auch gerade auf extrem schwierig durch zu spielen, aber ich bleibe an einer stelle stecken

GraafDallmayr

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4

Montag, 20. März 2017, 18:54

also der multiplayer kann sich echt sehen lassen. finde den echt gut gemacht.
Ich wollte den MP damit auch garnicht abwerten, nur es kommt mir halt so vor als wäre er nicht mehr so wirklich irgendwo das große Thema, deswegen ;)
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Bugiemann

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5

Montag, 20. März 2017, 19:25

Also ich spiele den Multiplayer immer mal wieder ganz gerne. Macht echt Spaß, fühlt sich dynamischer an als so manch anderer Multiplayer dadurch, dass man klettern kann und so und auch etwas Taktik und Teamplay wird dort gefordert.

xDayWalker93x

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6

Dienstag, 21. März 2017, 15:32

Ich spiel U4 online fast nicht mehr da ich in lobbys komme wo nur 10 jährige herumschreien und andere nur blödsinn machen
Jeder darf mich adden ;)

PSN-ID: xDayWalker93x