Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: PS4-Magazin.de. Falls dies dein erster Besuch auf dieser Seite ist, lies bitte die Hilfe durch. Dort wird dir die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus solltest du dich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutze das Registrierungsformular, um dich zu registrieren oder informiere dich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls du dich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert hast, kannst du dich hier anmelden.

  • »Philipp Schürmann« ist der Autor dieses Themas

Beiträge: 4 221

Registrierungsdatum: 3. November 2012

Wohnort: Murchin (Ostvorpommern)

Danksagungen: 2850

  • Private Nachricht senden

1

Mittwoch, 12. April 2017, 12:50

Call of Duty: Infinite Warfare - Patch 1.13 veröffentlicht + Changelog
Die Entwickler von Infinity Ward und Publisher Activision haben zu ihrem Multiplayer-Shooter Call of Duty: Infinite Warfare einen neuen Patch veröffentlicht. Dieser trägt die Versionsnummer 1.13 und bringt neben den üblichen Fehlerbehebungen auch die Möglichkeit mit sich, beim Quartiermeister Double XP-Token zu kaufen. Den gesamten englischen Changelog könnt ihr euch hier anschauen:

Featured Content and What’s New
  • Double XP Tokens available in the Quartermaster (use a 2XP token to double the XP of your previous match)


General Fixes
  • The KBS-Longbow and TF-141 inflict different amounts of damage, which is inconsistent when comparing the weapon damage stats for both weapons. This has been fixed
  • Fix for kills made with an energy weapon and fusion mag were not tracking for the Extended Mags prestige challenge
  • Fixed an issue with tacking kills for the Blood Anvil “Ace” Mission
  • Fix for the ‘Time Played’ column in the Combat Record barracks not displaying the unit of time
  • Carpet Bomb challenge previously only tracked kills done by Scorchers. Progress may now also be obtained by using: Trinity Rockets, Bombardment, Warden, T.H.O.R, and AP-3X
  • Fix for the countdown timer not appearing while in control of the RC-8 in Cranked
  • Various map fixes
  • Adjustments to Active Camo visibility: Active Camo will now be slightly more visible, mainly while in motion
  • Fix for an issue where players entering an Infected match as a Synaptic so they don’t look like regular infected
  • Fix for yellow loading icon appearing in Search and Destroy while CODCasting
  • When firing from the hip with the VPR, the reticle would not appear red when close to an enemy. This has been fixed
  • Shockwave Updates
    >>Increased non-lethal damage
    >>Slightly increased non-lethal radius of Shockwaves performed from low and moderate heights
    >>Slightly increased lethal radius of Shockwaves performed from moderate heights
    >>Greatly increased lethal radius of Shockwaves performed from great heights
  • Slide adjustments: Slightly reduced maximum initial slide velocity
  • Adjusted Search and Destroys spawns on Retaliation when defending. Defender spawns were moved forward to facilitate faster times to the bomb sites
Besuche den Autor bei Google.
 
Artikel zum Spiel
Könnte dich auch interessieren...

Call of Duty: Infinite Warfare

Publisher: Activision Blizzard
Entwickler: Infinity Ward
Releasedatum: 2016-11-04

Es haben sich bereits 2 registrierte Benutzer bedankt.

Benutzer, die sich für diesen Beitrag bedankt haben:

Iron-Ox (12.04.2017), PauliFan74 (12.04.2017)