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The Division 2 - Sammelthread


BiGBuRn83

Empfohlene Beiträge

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The Division 2 - Sammelthread 

 

Im März nächtes Jahr ist es endlich so weit und der 2. Teil von The Division wird released. Natürlich möchten wir hier auch wieder eine Plattform für die Spieler bieten. 

 

Ob Spieler/ Clan Suche, Frage zu Missionen oder Loadout der Charaktere. Sowas kann gerne hier rein.

 

Und hier noch ein paar Informationen zu The Division 2:

 

Spoiler

 

 

 

 

 

 

Zur Beta Anmeldung geht es hier lang:

 

https://tomclancy-thedivision.ubisoft.com/game/de-de/home/

 

 

Allgemeine Regeln und Umgangston:

 

 

Was ist erlaubt und erwünscht ?

[+]Fragen aller Art zu The Division 2

[+]Storyrelevante Fragen bitte im Spoiler verfassen.

[+]Hilfe bei bestimmten Missionen/Quests/Rätseln o.Ä.

[+]Forenregeln müssen beachtet werden!

 

Was ist nicht gern gesehen ?

[-]Beleidigungen und unangebrachte Wortwahl

[-]Offtopic

[-]Unbegründeter Hate, Spam, Flame, Shitstorms

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Freundschaftsanfragen ohne Kommentar werden von mir gelöscht :whistling:

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Größte deutsche Fanseite zu The Division 2 schließt: Zur lästigen Pflicht geworden

 

Gerade als The Division 2 die neue Erweiterung ankündigt, gab der Admin der deutschen Fan-Seite Mydivision.net bekannt, die Seite einzustellen. Es sollen keine neuen Artikel mehr erscheinen, Ende März wird die Seite ganz offline gehen.

 

Darum schließt die Seite: Wie der Admin, Jackennils, in einem Blogeintrag mitteilt, hat er seit dem Februar 2014, über 6 Jahre lang, die Fanseite alleine betrieben, auch wenn er im Namen der Seite immer von einem „Wir“ gesprochen habe.

Der Admin sagt, er habe die Seite aus Leidenschaft gegründet, doch das Hobby-Projekt Mydivision.net sei in den letzten Monaten zu einer lästigen Pflicht geworden.

 

Es liege nicht daran, dass ihm das Spiel nicht mehr gefallen, aber er hätte jetzt gerne mehr Zeit für andere Dinge in seinem Leben.

Der Admin sagt, in den letzten 6 Jahre habe er viel Zeit und Herzblut in die Website gesteckt, tausend Artikel verfasst und über 100 Seiten stetig aktualisiert, dazu die „Social Media“-Kanäle betrieben und die Technik organisiert. Das Ende von Mydivision.net falle ihm jetzt schwer, aber es sei die richtige Entscheidung.

 

Mit dem Erscheinen von Episode 3, dem letzten großen Update für The Division 2 Jahr 1, sei es jetzt an der Zeit, Abschied zu nehmen.

Der Admin bedankt sich bei den Besuchern für ihre Unterstützung. Er werde weiter The Division spielen, aber nur noch als Agent ohne Funktion.

 

https://mein-mmo.de/the-division-2-mydivision-net-schliesst/

Twitch: Pulverblitz

 

Rums! Da geht die Pfeife los | Mit Getöse, schrecklich groß |Kaffeetopf und Wasserglas | Tobaksdose, Tintenfaß | Ofen, Tisch und Sorgensitz | Alles fliegt im Pulverblitz.

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Gestern nach 269 Tagen 21 Stunden und 35 Minuten Abwesenheit wieder mal reingeschaut. Im Spiel angekommen, haben sich erstmal drölfzig tausend Infofenster geöffnet, ich wurde mit Informationen erschlagen. Die ersten Minuten war ich komplett überfordert, und ich habe auch jetzt noch viele Fragezeichen. Hatte mich dann dazu entschieden zum Reinkommen erstmal eine Mission zu machen, @podi ist der Session dann gejoined, es hat auf jeden Fall Spaß gemacht. Wenn das Update zum Gear 2.0 hält, was es verspricht, bin ich auf jeden Fall wieder am Start. Nur werde ich eine Weile brauchen wieder voll reinzukommen.

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War eine lustige Runde @Swami, leider war mein Headset leer. Meine letzte Runde davor war im Pentagon und ich habe nicht mehr gewusst, wie ich von dort wieder zurück in die Stadt komme. 

Aber es ist schon ein ordentliches umgewöhnen von MW zu Division. Nach 200 Stunden MW brauch ich auch noch eine Zeit bis ich hier wieder ganz fit bin 😄

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Hab es mir jetzt mal im Sale geholt und fuchs mich da gerade so rein.

Eigentlich bin ich auf der Konsole ,ja nicht so der Shooter Spieler,aber Zielhilfe regelt das :D

Für mich,der eigentlich nix für diese Lootshooter übrig hat,komplettes Neuland,aber ich finde es gut wie einfach man für die diversen Aktivitäten Mitspieler findet.

Vielleicht gibt es ja hier jemanden,der auch gerade erst frisch angefangen hat und ab und zu mal Abends mit mir um die Häuser zieht?

 

PSN ID > DieLordschaft

 

 

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@Pulverblitz Das Mit Mydivisionnet habe ich auch vorgestern gelesen. Gerade als ich ein wenig Clans und generellen Informationen gesucht habe, bin ich auf die Seite aufmerksam geworden. Ich finde es wirklich schade dass der Admin sich nicht dazu entschlossen hat, zumindest einen Teil der Informationen weiterhin online und frei zugänglich zu lassen. So geht wirklich eine Menge Wissen verloren. Aber verständlich ist der Schritt schon.

 

@DieLordschaft Moin. :) Ich bin auch noch Neuling in The Division 2 und habe den Erstling nur während der Betaphase gespielt (danach habe ich mich dann für Destiny entschieden aufgrund von der Empfehlung von @BiGBuRn83) und ich habe richtig Lust auf das Spiel. Ich bin gerade fleißig am Leveln und Nebenaktivitäten abschließen. Wenn du magst dann können wir gerne ab und zu abends mal zusammen losziehen. Momentan bin ich allerdings immer erst zu späterer Stunde online. Wenn man zusammen eine Zeit ausmacht dann könnte man mit Sicherheit auch früher etwas starten. Du kannst mich gerne adden wenn du Lust hast: KingCasso

 

Das gilt auch für die anderen Leute hier die mal Bock auf eine Runde mit einem Neuling haben. :D

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https://forums.ubisoft.com/showthread.php/2190553

 

Zitat

The servers will shut down for maintenance on Friday, February 21st at 09:30 AM CET / 03:30 AM EST / 12:30 AM PST.
Estimated downtime is approximately 3 hours.

Maintenance Notes:
 

We are performing an emergency maintenance to address a bug with the cover mechanic.
Since we are still working on the patch, we will update you during the maintenance if the fix goes live tomorrow.

As we see this as a high priority we're scheduling the maintenance for tomorrow, to increase the chances of this being resolved before the weekend.


Please follow this thread for any updates as the maintenance progresses.

Thank you,
The Division 2 Team

 

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Wie die meisten inzwischen bestimmt mitbekommen haben, wurde hier im Sammelthread ja auch schon gepostet, erscheint heute Mittag (gegen 12 Uhr für PC EpicStore / Uplay) sowie kommende Nacht 0 Uhr (PS4 / Xbox) ein großes Division 2 Update. 

 

Man muss bei dem Update unterscheiden, da dieses in zwei Teile aufgeteilt ist. 

1. Title Update 8 (erhält jeder, inkl. Gear 2.0) 

2. DLC "Warlords of New York (kostenpflichtiger DLC der den Beginn des Year 2 einläutet)

 

Was die neuen Story-Inhalte des DLCs qualitativ taugen, muss man letztendlich abwarten, sie sahen aber auf diversen Videoausschnitten sehr interessant aus. Washington wird um eine OpenWorld erweitert, es geht im DLC zurück nach New York. Gear 2.0 klingt imho sehr vielverprechend, man scheint sich wirklich Gedanken um das Thema gemacht zu haben. 

Durch den DLC wird ebenfalls ein neuer Level Cap und Gear Cap (40) eingeführt und das Talent-System auf den verschiedenen Rüstungsteilen soll deutlich vereinfacht werden, sagen zumindest die Entwickler. So wie von vielen angenommen wird ist euer bisheriger Loot damit relativ nutzlos (Ausnahme sind Exotics, da ist es noch unklar). 

Man muss auch nicht mehr seinen ganzen Loot behalten, nur wegen einzelner Talente oder Werte, sondern es werden sogenannte "Bibliotheken" eingeführt, wo das Talent drin gespeichert wird und immer wieder abgerufen werden kann. 

Es soll hier zwei Bibliotheken geben, eine Level 1-30 (für Leute ohne DLC) und eine für Level 31-40 (mit DLC). Zusätzlich kommen ebenfalls neue Skills und Spezialisierungen. 

 

Eine Woche nach dem DLC Release (10. März) werden in Division 2 erstmalig auch Seasons eingeführt, welche immer wieder neue Inhalte liefern sollen. Diese Seasons werden für jeden spielbar sein, es wird einen Teil (obere Reihe auf dem Bild) an Inhalten geben welcher von jedem spielbar ist und es wird einen Teil (untere Reihe auf dem Bild) geben der nur für Season Pass Käufer verfügbar sein wird. Eine Season soll 3 Monate gehen und 10€ kosten. 

 

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Für mehr, ausführlichere und vorallem besser verständliche Informationen kann ich euch nur Youtube empfehlen, dort gibt es hunderte von guten Erklärungen. Im deutschsprachigen kann ich euch z.B.  Holy_13 Gaming  oder Charles empfehlen. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@BiGBuRn83 damit auch die versprochene Erinnerung ;) 

 

 

Edit: Mittlerweile wurden auch die Patchnotes veröffentlicht 

 

Spoiler

Patch Notes

Warlords of New York Campaign
Travel to New York City to hunt down Aaron Keener. To find him you will need to investigate his Lieutenants activities, find clues and gain the trust of the Peacekeepers, local militia defending the public.
 

Completely new Open World in lower Manhattan with random world activities, returning factions like the Rikers and Cleaners.
4 new Open World named zones under fog-of-war, with no level-gating, giving you the freedom to tackle the investigation in any way you want.

Two Bridges

Battery Park

Civic Center

Financial District

5 new narrative Main Missions taking you through lower Manhattan in your hunt for Aaron Keener.

The Tombs

Pathway Park

Wall Street

Stranded Tanker

A Mystery Location

8 interlinked Side Missions to investigate clues that will help players find out more about Keener’s operation and his Lieutenants.

Police Headquarters

Hugh Carey Tunnel

Pier 26

JTF Shelter

City Hall

New York Federal Reserve

Castle Clinton

Doyers Street

New level progression from Level 30 to 40!

Find out more about your journey in New York from our dedicated article here.

A new Base of Operation: Haven

Haven is a new Settlement led by Paul Rhodes. The inhabitants consist of survivors from Lower Manhattan, former JTF soldiers, and former police officers, with the latter two forming the Peacekeepers.

PUPPY!

Re-imagined New York factions

Rikers and Cleaners are back!

Both have received upgrades to their AI and are fiercer than ever.

New archetypes for both Rikers and Cleaners.

New, elite variant of the Black Tusk

Can be found in legendary difficulty Missions.

New archetypes, as the Black Tusk have assimilated parts of the LMB.


New Skills

 

Explosive Sticky Bomb

Incendiary Sticky Bomb

Trip-wire Tap

Decoy


New Gear

 

A wide array of new weapons, brand and gear sets, exotic and named items.


Gear “2.0”

 

All weapons, gear and mods have been reworked.

All existing items have been converted into the new system.

Gear has been converted to only contain the following attributes:

Weapon Damage

Skill Tier

Armor

Weapon Handling

Critical Hit Chance

Critical Hit Damage

Headshot Damage

Skill Damage

Skill Repair

Skill Haste

Armor Regeneration

Hazard Protection

Health

Explosive Resistance

All Brand Bonuses have been reworked

Talents

All talents have been reworked.

Talents will now only appear on Chest and Backpack gear, as well as Weapons.

All items can have a maximum of one Talent.

Backpack Talents

Skill DPS

Combined Arms

Shooting an enemy increases total skill damage by 25% for 3s.

Perfect Combined Arms: 30% skill damage.

Energize

Using an armor kit grants +1 skill tier for 15s. If already at skill tier 6, grants overcharge.

Tech support

Skill kills increase total skill damage by 25% for 20s.

Perfect Tech Support: 27s.

Calculated

Kills from cover reduce skill cooldowns by 10%.

Shock and Awe

Applying a status effect to an enemy increases total skill damage and repair by 20% for 20s.

Perfect Shock and Awe: 27s.

Heal and Support
Safeguard

While at full armor, increases total skill repair by 100%.

Overclock

You and allies within 7m of your deployed skills, gain +25% reload speed and reduces active cooldowns by 0.2s each second.

Tank and Bruiser
Bloodsucker

Killing an enemy adds and refreshes a stack of +10% bonus armor for 10s. Max stack is 10.

Leadership

Performing a cover to cover grants 12% of your armor as bonus armor to you and all allies for 10s.

This is doubled if you end within 10m of an enemy.

Cooldown: 10s.

PVP: 8% of your armor.

Protector

When your shield is damaged, you gain +5% and all other allies gain +15% of your armor as bonus armor for 3s.

Cooldown: 3s.

Weapon DPS
Vigilance

Increases total weapon damage by 25%. Taking damage disables this buff for 4s.

Perfect Vigilance: 3s.

Versatile

Amplifies total weapon damage for 10s when swapping between your primary and secondary weapons if they are different.

35% to enemies within 15m for Shotguns and SMGs.

35% to enemies further than 25m for Rifles and Marksman Rifles.

10% to enemies between 15-25m for LMGs and Assault Rifles.

At most once per 5s per weapon type.

Opportunistic

Enemies you hit with shotguns and marksman rifles amplifies the damage they take by 10% from all sources for 5s.

Unstoppable Force

Killing an enemy increases total weapon damage by 5% for 15s. Stacks up to 5 times.

Companion

While you are within 5m of an ally or skill, total weapon damage is increased by 15%.

Composure

While in cover, increases total weapon damage by 15%.

Concussion

Headshots increase total weapon damage by 10% for 1.5s. 5s with marksman rifles.

Headshot kills additionally increase total weapon damage by 15% for 10s.

Status Effect
Creeping Death

When you apply a status effect, it is also applied to all enemies within 5m of your target.

Cooldown: 20s

Wicked

Applying a status effect increases total weapon damage by 18% for 20s.

Perfect Wicked: 27s

Galvanize

Applying a Blind, Ensnare, Confuse, or Shock to an enemy grants 40% of your armor as bonus armor to you and all allies within 20m of that enemy for 10s.

PvP: 20%

Sustain
Clutch

If you are below 15% armor, critical hits repair 3% missing armor.

Kills allow you to repair up to 100% armor for 4-10s, based on your [Weapon] core attribute.

Perfect Clutch: If you are below 20% armor.

Chest Talents
Skill DPS
Tag Team

The last enemy you have damaged with a skill is marked.

Dealing weapon damage to that enemy consumes the mark to reduce active cooldowns by 4s.

Cooldown: 4s

Kinetic Momentum

When in combat, each skill generates a stack while active or not on cooldown.

Stacks increase your total skill damage by 1% and total skill repair by 2%. Up to 15 stacks per skill. Lost when on cooldown.

Skilled

Skill kills have a 25% chance to reset skill cooldowns.

If no skills were on cooldown, you instead gain one-time buff that immediately refreshes a skill's cooldown when it goes on cooldown.

Spotter

Amplifies total weapon and skill damage by 15% to pulsed enemies.

Explosive Delivery

Whenever you throw a skill, 1.5 seconds after landing, it creates an explosion damaging enemies within 5m.

Damage scales with skill tier dealing 25-100% damage of a concussion grenade.

At most once per skill.

Remote Pulse, All Turrets, All Hives, Explosive Seeker, Cluster Seeker, Mender Seeker, Decoy, All Traps.

Heal and Support
Empathic Resolve

Repairing an ally, increases their total weapon and skill damage by 3-15% for 10s. 1-7% if self.

Effectiveness increased by your skill tier.

Overwatch

After staying in cover for 10s, increase your and all allies’ total weapon and skill damage by 12% as long as you remain in cover or in a cover-to-cover move.

Perfect Overwatch: 8s.

Tank and Bruiser
Intimidate

While you have bonus armor, amplifies total weapon damage by 35% to enemies within 10m.

Perfect Intimidate: 40%.

Unbreakable

When your armor is depleted, repair 95% of your armor.

Cooldown: 60s.

Perfect Unbreakable: 100%, 55s.

PvP: 50%, 60s.

Perfect Unbreakable PvP: 55%, 55s.

Vanguard

Deploying a shield makes it invulnerable for 5s and grants 45% of your armor as bonus armor to all other allies for 20s.

Cooldown: 25s

Perfect Vanguard: 50%

PvP: 20%

Perfect Vanguard PvP: 25%

Protected Reload

Grants +20% bonus armor while reloading.

Grants 0-18% of your armor as bonus armor to all other allies when they are reloading, based on your [defense] core attribute.

PvP: 15%, 0-12%

Weapon DPS
Glass Cannon

All damage you deal is amplified by 25%. All damage you take is amplified by 50%.

Perfect Glass Cannon: 30%/60%.

Gunslinger

Weapon swapping increases total weapon damage by 20% for 5s. This buff is lost for 5s if you weapon swap while it is active.

Focus

Increases total weapon damage by 5% every second you are aiming while scoped 8x or higher, up to 50%.

Perfect Focus: 6%/60%.

Braced

While in cover weapon handling is increased by +45%.

Perfect Braced: 50%

Spark

Damaging an enemy with a skill increases total weapon damage by 15% for 15s.

Perfect Spark: 20s.

Obliterate

Critical hits increase total weapon damage by 1% for 5s. Stacks up to 15 times.

Mods

All Mods have been reworked.

Gear Mods now provide one attribute.

Mask, Chest and Backpack items can contain one mod slot.

Generic Gear Mods have been removed from the game.

Gear Sets

All Gear Sets have been reworked.

Exotics

All Exotic items and weapons have been reworked.

Skills

All Skills have been re-balanced.

Skill Power has been removed.

Skills now automatically scale with the Skill Tier attribute.

Skill Mods now have no requirement to equip.


Loot

 

 

Reduced overall loot drop quantity.

Item power, quality and quantity now scales more strongly with difficulty.


Developer comment: This change is intended to make loot feel more meaningful. While you will see less loot drops overall the quality of items you acquire will be higher and you have the option to increase the quality by tackling harder challenges.

Vendors

 

 

The Clan Vendor and Cassie Mendoza no longer sell items at maximum power and instead sell items within a high-power range above other Vendors.


Crafting

 

 

Items from the Crafting Bench now have a minimum and maximum power range.
For players that stay at Level 30:

Crafting bench scales with player level and requires World Tier upgrades to increase Gear Score.

The 500 Gear Score upgrade now raises the minimum Gear Score of the crafting power range.

For players that own Warlords of New York and are above Level 30:

Crafting bench scales with player Level.

Crafting bench is reset to Specialized quality upon arrival in New York and will automatically increase back to High-End while levelling up to Level 40.

Crafted Exotics are no longer crafted at maximum item power and now roll at a higher range than the bench’s default range.

Exotic Upgrade Blueprints are temporarily capped at Level 30, Gear Score 515.

All other Blueprints can be used to craft items up to level 40, scaling with the player level.

AUX Batteries can no longer be crafted.

These previously provided the Skill Power attribute which has been removed.

The missing Gear Score Upgrade Blueprint for the Chameleon has been added.


NPCs

 

 

Players now receive an off-screen warning for incoming grenades.

Elites are more adept at targeting player Skills.

Signature Weapons now deal reduced damage against Named enemies.

Cleaners’ Rushers now move slower (Coney Island took a lot out of them).

EMP emitted on death from Black Tusk’s Warhounds has been decreased in radius.

Black Tusk – Adjustments to Hostile Factions:

Renamed existing Rusher archetype (the one that deploys the Suicide Drones) to the Drone Operator. Big promotion for those guys!

Added two new archetypes which have been recruited from the LMB:

Rusher – Uses an Assault Rifle at range then switches to a Shotgun up close.

Support – Deploys a Support Station which heals nearby friendlies.

Added two new Warhound archetypes:

Warhound Grenadier – Fires a volley of three grenades while stationary, then moves to a new position do it again. And again, and again, and again.

Warhound Minigun – Frequently repositions while unloading a powerful minigun.

Increased Health gain per player.

Slightly increased armor gain per role, per player.

Slightly increasesd damage per role, per player.


Infinite Progression

 

 

SHD Levels – an infinite progression system granting you perk points at regular intervals used to improve selected stats and bonuses of your agent.


New attribute system

 

 

Streamlined RPG system, with a focus on increasing build diversity, improved accessibility and making the RPG systems more intuitive.

“God rolled” items are back and easily identified in the new UI.

Skill Power now uses a Tier system to allow a clear progression and benefits to each skill, shown in the UI.


Recalibration

 

 

Recalibration has received a large overhaul and players can now store attributes extracted from gear and weapons.

Once extracted, players can use the stored attribute to recalibrate gear.


Achievements and Commendations

 

 

New Achievements and Commendations have been added for Warlords of New York.


Hunter Puzzles

 

 

8 new Hunter encounters.

4 encounters in New York.

4 encounters in Washington D.C.


Operation Dark Hours

 

 

A Normal Difficulty Operation Dark Hours Raid is now available for Level 40 players.


Signature Weapons

 

 

All Signature Weapon Pistols now have a Level 40 version.

Increased the Gunner’s Minigun damage to make it more effective, it will still require sustained fire to maximize effectivity.

The Technician Skill Power Talent has been reduced to a Single Talent which grants Skill Tier.


Dark Zone

 

 

Additional extraction points are now available in every Dark Zone.

Experience in the DZ will now only be earned from player to player interactions, Extractions and Supply Drops.

All items are now contaminated and show attribute rolls to give players more agency on which items they want to extract.

VOIP is now active on default, with options to set it to Team only or turn it off entirely.

You can now see players in the Social Menu that are within 100ms of your agent.

Signature Weapon Ammunition is now longer granted inside the Dark Zone and already acquired ammunition is removed when entering a Checkpoint.

Grey Rogue Status and the Thieves Den Vendor have been removed. There are still Vendors available near the DZ gates.

Removed the securing loot option on dead agent’s loot piles.

Added new, intense extraction music for non-invaded Dark Zones.

Extraction Timer is now 90 seconds in all Dark Zones.

Surviving Manhunt rewards are not contaminated.

Dark Zone Intro Missions have been shortened and streamlined.

Death Timer for dying as Rogue agent or Manhunt is now 15 seconds.

Reduced the loss of DZ XP when dying by 50%.

You now lose DZ XP when dying as non-rogue.

Killing NPCs inside the DZ no longer grants DZ XP.

Added ammunition creates near every extraction site.

Clearing a Landmark no longer grants DZ XP.

Loot quality in the Dark Zones has been increased.

Toggling speed to gain Rogue status has been increased, it now takes less time to go Rogue.

Players are now able to move while toggling Rogue status.

Added Heroic Landmarks.

Added Project Objectives for the Dark Zone.

Deconstructing contaminated items will now provide contaminated DZ resources.

Entering Dark Zone effect has been added. You know which one.

Reduced UI clutter.

Dark Zone Perks have been reset as some perks and the order of perks have changed.

Invaded Dark Zones are now normalized.

Normalization has been changed and now only affects Base Amor and Weapon Damage.

DZ Vendor prices now slightly scale with item level and quality.


Progression

 

 

Reduce the maximum number of armor kits that can be carried from 6 to 4.

Target Intel has been removed.

Loot containers that previously provided Target Intel will now provide Crafting Materials.

Targeted Loot areas have been updated to include new gear, weapons and equipment.

The E-Credit reward for replaying a mission now scales with player level.


Bounties

 

 

Daily Bounties no longer require collection from the Bounty Boards or Officers.

Bounties no longer require Target Intel, once a Bounty has been accepted it can be completed.

Bounty location selection has been updated, some rare Bounty locations will now activate more frequently.


Invasions

 

 

Invasions no longer automatically select a “suggested” mission every time you enter Washington D.C.

Agents may now fast travel to most invaded missions.

Invaded Strongholds no longer have a Gear Score requirement during the World Tier progression.


Offsite Locations and the Pilot

 

 

Many Offsite Missions have been moved on the map for easier navigation.


Missions, Control Points and Bounty Difficulty

 

 

All difficulty modifiers have been updated to account for the removal of Damage to Elites.

All missions now have Heroic Difficulty available once you finish the Warlords of New York campaign.


Directives
Directives are additional difficulty modifiers that players can activate manually after having finished the Warlords of New York campaign, both for Missions and the Open World. The more Directives you activate the harder the challenge and the greater the end-of-activity XP reward! Five Directives will be available once you reach the Level 40 endgame:

 

 

Ammo Hoarders

Reduced starting ammo & excess ammo is lost on reload. Enemies don’t drop ammo & ammo is not shown on the mini-map.

Cool Skills

When one Skill is activated the other is put on cooldown.

Fog Of War Revisited

Mini Map and directional threat indicators are removed.

No Regen

Armor never regenerates after an encounter. It can be manually healed.

Special Ammo

Enemy bullets may be of special types. What type depends on the enemy faction.


Global Difficulty
Players that have finished the Warlords of New York campaign can now choose to select a Global Difficulty. This will affect all gameplay, including Open World activities. Higher difficulty enemies and activities drop better-quality loot. There are 4 difficulties that can be selected:

 

 

Normal

Hard

Small Enemy Damage increase.

Small Enemy Armor increase.

Small Enemy Veterancy increase.

Challenging

Medium Enemy Damage increase.

Medium Enemy Armor increase.

Medium Enemy Veterancy increase.

Heroic

Heavy Enemy Damage increase.

Heavy Enemy Armor increase.

Heavy Enemy Veterancy increase.

Respawn Restricted.


Changing Global Difficulty will respawn and re-activate activities in the Open World. This will allow players to freely reset their activities.

Seasons
Seasons will bring a cohesive experience end-game experience using Seasonal Manhunt, Leagues, Global Events, Bounties and Apparel Events across both New York City and Washington D.C. You can find a first overview on Seasons in our dedicated article here.

 

 

Participating in the activities above will earn players Season experience contributing to their Season level.

Season One will feature 100 levels.

Seasons have a free track and a premium track, which is available to be purchased via the Season Pass.

The Season Pass for the first Season will be free for all players.

Playing Conflict will contribute XP by gaining Conflict Levels beyond 30.

Playing in the Dark Zone will contribute XP by gaining DZ Levels beyond 30.


Bug fixes

 

Fixed an issue causing Dead Man’s Hand talent to not trigger properly after several activations and respawning.

Fixed an issue that caused the Lullaby Upgrade Blueprint to not be available.

Fixed an issue that caused the Stats menu to not correctly close when clicking the “Toggle View Stats” button with a mouse.

Fixed an issue that could cause players to receive a Server transfer message when accepting a Dark Zone group invite.

Fixed an issue that could cause players to become stuck in a loading screen when accepting an invite for The Pentagon mission while not having unlocked the Safe House Off-Site.

Fixed several issues with props and covers not working properly with player interactions.

Fixed an issue that could cause DZ server transfers to not work properly under certain circumstances.

Fixed some weird walls.

Fixed an issue that caused the Food Aid Operation Campus Project to no longer reward the Compensator 5.56 Blueprint.

Fixed an issue that caused the Salvager Crew Theatre Project to no longer reward the Vertical Grip Blueprint.

 

Die wichtigste Regel: Vergreif dich niemals am Kaffee eines IT´lers, wenn du überleben willst.

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vor einer Stunde schrieb Pulverblitz:

Oha ganz schön viel Stoff

 

Das stimmt, aber das war auch notwendig. Meiner Meinung nach ist das heute die letzte Chance das Spiel nochmal zu retten...

 

Edit

@Pulverblitz hab in meinem Post von vorhin gerade auch die Patchnotes ans Ende gehängt. 

Die wichtigste Regel: Vergreif dich niemals am Kaffee eines IT´lers, wenn du überleben willst.

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vor 2 Minuten schrieb str1ker2k7:

Was mich erschreckt ist die Download-Größe des Patch auf den Konsolen. 60GB Xbox One und 14-16GB auf PS4. Wie kommt der Unterschied zusammen?

 

Ich glaube da handelt es sich um ein Missverständnis, 14-16GB sind angegeben für Leute die Division 2 inkl. Titel Update 7 (also aktueller Stand) installiert haben und 60GB ist eine komplett Neue (frische von 0) Installation. 

Die wichtigste Regel: Vergreif dich niemals am Kaffee eines IT´lers, wenn du überleben willst.

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Zitat

Xbox One: If you are performing a fresh digital installation, you can expect a 70-74 GB download. When performing a fresh install from The Division 2 base game disc, expect a 44 GB installation and an additional ~76 GB download afterwards. Players who have the latest Title Update 7 patch already installed can expect a ~60 GB download to be ready for Warlords of New York.

 

Nur ein Missverständnis?

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https://forums.ubisoft.com/showthread.php/2193332

 

Hier sind die Patch Notes, bitte beachtet das das eigentliche DLC "Warlords of New York" erst ab Mitternacht spielbar ist auf PS4 und Xbox One. PC-Spieler können bereits das Ende der Wartungsarbeiten ran.

 

Die Patch Notes sind sehr umfangreich, daher poste ich nichts rein, noch dazu wird die Formatierung irgendwie nicht übernommen bei mir.

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Habe auch gerade mal eben kurz rein geschnuppert .Man kann also wohl schon los legen .

Ich warte noch mit der Erweiterung,weil ich eh erst vor ein paar Wochen angefangen habe und erst auf Level 24 bin 😁

Ich habe vom Endgame ja sowieso nie was mit bekommen ,also betrifft mich die Umstellung von Gear 2.0 eher kaum .

 

Kann mir vll jemand erklären ,worauf ich jetzt achten muss ,bei der Ausrüstung ?

Wenn es geht laienhaft, weil ich wie gesagt erst ein paar Wochen im Spiel bin 🙈

 

 

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vor 26 Minuten schrieb DieLordschaft:

Kann mir vll jemand erklären ,worauf ich jetzt achten muss ,bei der Ausrüstung ?

 

Du hast das DLC nicht oder? Wenn dem so ist, dann Spiel bis du auf Weltrang 5 bist, erst dann wird das richtige Gear Thema. Solltest du aber auch den DLC spielen wollen, dann mach erst bis Stufe 40 fertig und dann ans Gear ran.

Link zu diesem Kommentar

Ich war jetzt eine Stunde in New York. Sieht fantastisch aus, macht schon wieder irre Spass aufzuleveln und endlich wieder neuen Loot zu sehen, der auch wirklich besser ist.

 

Allerdings gehts nicht weiter. Niemand kann die Anführer in den Safehouses ansprechen um die Quests zu beginnen, geht vielleicht erst ab 0 Uhr?

 

Werds erst Morgen rausfinden...

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vor einer Stunde schrieb Prodigy:

Allerdings gehts nicht weiter. Niemand kann die Anführer in den Safehouses ansprechen um die Quests zu beginnen, geht vielleicht erst ab 0 Uhr?

 

Es gibt wieder mal genug Bugs und Fehler, ich kann beispielsweise meistens nach dem eingenommenen Kontrollpunkt den Offizier nicht ansprechen fürs Spenden. Musst du aber fürs Befreien der Region.

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